У І квaртaлі 2021 рoку кoмпaнія «Delivery Group» збeрeглa, рoзпoчaту у кaрaнтиннoму 2020 рoці, пoзитивну динaміку зрoстaння oснoвниx пoкaзників діяльнoсті. У пoрівнянні з І квaртaлoм 2020 р. кoмпaнія зрoслa мaйжe нa 25% зa пoкaзникaми кількoсті прийнятoгo дo відпрaвлeння вaнтaжу, в тoму чиcлі вaнтaжу пoсилкoвoгo фoрмaту дo 30 кг нa 30%, більшe 30 кг нa 55% тa пaлeтнoгo фoрмaту нa 9,5%.
«Delivery Group» щoдeннo дoклaдaє зусиль, щoб знaчнe підвищeння пoпиту нa лoгістичні пoслуги кoмпaнії нe пoслaбилo якість їx нaдaння. Кoмпaнія пoсилeнo прaцює як нaд збільшенням площі складських приміщень пользу кого обслуговування клієнтів, так і над збільшенням кількості паркомісць під автотранспорт возьми транзитних складах, збільшує штат співробітників відділень та терміналів, запускає нові прямі маршрути, зменшуючи тим самим кількість місць сортування вантажу следовать маршрутом його прямування.
В порівнянні з І кварталом 2020 р. в компанії значно зменшилась частка втрат вантажу (сверху 67%!), що посприяло зростанню держи 2,4% індексу задоволення клієнтів сервісом. Проте, з ростом вантажообігу прослідковувалось незначне збільшення частки пошкодження вантажу. Тому, компанія щоденно докладає зусиль чтобы виправлення ситуації та вдячна клієнтам, які продовжують підтримувати високий рівень відповідальності щодо збереження власного вантажу, забезпечують додаткове його пакування та деятельно користуються послугою добровільного страхування вантажу в СК «КВОРУМ».
Протягом І кварталу 2021 р. компанія продовжувала розширювати свою територіальну присутність в регіонах, відкривши 9 нових відділень та наполегливо працювала по-над впровадженням додаткових якісних сервісів, забезпечивши 32 відділення можливістю надавати на своїх клієнтів послугу «Післяплата готівкова» та «Післяплата безготівкова».
Також, результатом плідної довгострокової роботи став випуск оновленого, зручного мобільного додатку Delivery. Мобільний додаток «Deliverу» – це повноцінний робочий кабінет в кишені клієнта, який дозволяє всего-де та будь-коли скористатися далеко не тільки стандартними послугами такими, як пошук відділення, виписка квитанції, трекинг вантажу, а також і додатковими можливостями:
- подати заявку получи и распишись забір або доставку вантажу;
- змінити відправника/отримувача/платника следовать квитанцією;
- переадресувати вантаж в межах одного населеного пункту ли в інший населений пункт;
- оплатити послуги онлайн ли змінити вид оплати (безготівковий/ готівковий);
- у кілька кліків зв\’язатися з персональним менеджером нежто оператором представництва, гарячої лінії либо Центру прийому замовлень на забір і доставку вантажу;
- мати теледоступ до своїх даних у програмі лояльності – інформація оборона вагу перевезень та тарифний намерение клієнта, нараховані та доступні угоду кому) використання бали, можливість обміну їх держи подарунки або в рахунок перевезень «биржа-склад»;
- відстежувати новини та актуальні акції компанії та багато іншого.
Компанія рекомендує своїм клієнтам скористатися перевагами нового мобільного додатку та особисто оцінити його роботу. Завантажити мобільний додаток можна вслед за посиланнями:
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.delivery.deliverymobile&hl=ru&gl=US
IOS: https://apps.apple.com/ru/app/delivery-auto/id908557251
У порівнянні з І кварталом 2020 р. відбулось зростання частки адресного обслуговування клієнтів возьми 8,4%. Активно працюючи в даному напрямку, компанія впровадила нові послуги угоду кому) клієнтів з доставки вантажу на адресу «Велопрайс» та послугу з доставки легкових шин получай адресу. Ознайомитись з тарифами на картуз зазначених послуг можна за посиланням Адресна принесение та забирання — Delivery (delivery-auto.com)
Також, у І кварталі 2021 р. було впроваджено новий галузевий себестоимость з перевезення вантажу «Мототехніка», який вже зацікавив магазин інтернет-магазинів. Детально ознайомитись з нововведеннями та всіма пропозиціями компанії щодо тарифікації перевезень можна сверху офіційному сайті www.delivery-auto.com
ІІ участок 2021 р. компанія «Delivery Group» планує присвятити налагодженню та вдосконаленню безперебійної роботи відділень та транзитних складів в умовах росту вантажообігу; значному збільшенню кількості відділень, які надають фінансові послуги «Післяплата готівкова» та «Післяплата безготівкова»; розширенню сітки галузевих тарифів та наданню додаткових можливостей дій своїм клієнтам саме насквозь мобільний додаток. Компанія готує суттєве оновлення особистого кабінету клієнта, що зробить його більш зручним та допоможе якісно підвищити рівень сервісу.
«Delivery Group» працює угоду кому) Вас! Разом 20 років!